Subject: Ed: Komplekshinnangu tellimine haridusasutusele_Võnnu Keskkool
From: "Kaili Sillamaa" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 5 Feb 2024 13:11:46 +0200

Palun registreerida

Aitäh

Saatja: Heili Piho-Arna <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 5. veebruar 2024 12:01
Adressaat: Kaili Sillamaa <[email-masked]>
Teema: Komplekshinnangu tellimine haridusasutusele_Võnnu Keskkool

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Soovin tellida hinnangut koolidele tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta 
Võnnu Keskkoolis. Milliseid samme peaks tellimiseks astuma?

-----

Heade soovidega,

Heili Piho-Arna

Võnnu Keskkool

Arendusjuht

+372 5302 2913

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.vonnu.edu.ee/> http://www.vonnu.edu.ee/

 <https://www.facebook.com/vonnukeskkool/> 
https://www.facebook.com/vonnukeskkool/